Intense Fitness - Spot Reduction - Intense Fitness
Intense Fitness – Spot Reduction

Intense Fitness – Spot Reduction

Spot Reduction este un tip de antrenament in circuit, demonstrat stiintific ca poate arde procentual mai mult tesut adipos de pe zona abdomenului si a coapselor. Poate reprezenta un vis implinit atat pentru femei cat si pentru barbatii dornici sa dezvolte six pack-ul mult dorit.

Tehnica de executie

Alege zona pe care o lucrezi: coapse sau abdomen.

→Incepi incalzirea cu un efort de 60-65% din FcMax (ex. alergare sau bicicleta) creste ritmul pana la 75% pentru 3-5 minute!

→Fara pauza poti face 1 exercitiu de abdomen cu 20 de repetari apoi pauza 10-15 secunde si inca o serie de abdomen de 20 de repetari.

→ Revino la un aparat de cardio unde vei urca din nou RC pana la o valoare apropiata de 80% din fc max pentru 3 minute, apoi pentru inca 2 minute scazi la 75% din Fcmax.

→Continua cu 1-2 exercitii de abdomen executate pana la epuizare.

→ Poti repeta aceasta rutina de 3-4 ori. Totul trebuie sa dureze undeva la 30 de minute.

Exercitiul trebuie executat cu o intensitate foarte mare si trecerea de la un exercitiu la altul trebuie sa fie cat mai rapida!
Spor la treaba!

 

Comenteaza

Adresa ta de mail nu va fi facuta publica